Väntar.....

Sitter uppe och väntar på sonen som är på hemväg,
vill inte lägga mej innan han kommit hem.

Jag fick åka lite tidigare från jobbet så jag hann titta
på fyrverkeri nere vid brasan med Maja. Mysigt!!
Richard fick ta bilen hem med Daisy som jag haft med på jobbet idag
för att han o Maja skulle kunna gå ner till brasan.





 Blev såklart en grillad korv och läsk oxå...


Bränn bort det gamla och in med ny energi, in med vår och värme.
Välkommen Maj månad...



Nu borde han snart vara hemma...Jag är trött o vill gå o lägga mej...

I morgon är man ledig och får äntligen sova tills man vaknar av sig själv,
vilket brukar betyda att man vaknar för tidigt...

Nu kom sonen hem, skönt. Han kör nu in moppen i garaget...
 Denna dag är ju ingen rolig dag när man har
tonåringar.   Mycket fylla och mycket bråk..

Slutet gott, allting gott...
Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0