Härliga vår!!

Åhhh, nog är det  härligt med vår!!
Fågelkvitter, solens varma strålar, glädje och längtan...
Längtan efter sommaren..våren är en härlig försmak
av vad som väntar.

Längtar efter sommaren, tänk att sitta på bryggan en sommarmorgon och äta
frukost. DET är lycka det!!!

Lycka är även vårens första blommor! Finns det nåt ljuvligare än årets första plockade
vårblommor satta i ett glas på köksbordet?



 

 
Vårens första fina bukett plockad av Maja.





Maja fotade vitsippor på vår promenad.







Snart får vi sitta här och njuta av sommarfrukost och doppa fötterna i
vattnet......









När jag sitter här så hör jag det härliga fågel kvittret utanför.
MÅSTE sätta fart så jag kan gå ut, ut i den härliga vårsolen.

Nu kommer Myran.....trevligt!!! Vi ses alldeles för sällan!!
Man behöver ses ibland o "babbla" utan barn... en kopp te
kommer nog oxå slinka ner.

Ähhh, jag skiter i alla "måsten"......


"Vänskap ger kärlek i själen"

Kommentarer
Postat av: Mimmison

Hejsan.

Vilken fin blogg du har...jättefin!

Ja visst är det härligt med våren,man får ju så mycket "Vårkänslor"då!!!

Tack för att du tittade in hos mig o välkommen tillbaks.

2009-04-22 @ 12:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0