jag hann....

Jag hann med allt jag skulle göra innan jag åkte hemifrån....
,,,,,,Basse fick hjälpa mej att hänga det sista från tvätt-maskinen.
Han kom hem precis i rätt tid.
Jäklans vilken fart jag fick på slutet. (som vanligt, alltså)
Jag hann t.o.m fylla på fullt med pellets o lasta in säckarna, det du!!!

Trevligt att träffa min vän igen! Kändes bra att se henne , det var ju ett tag sedan sist.
Vi pratade o drack kaffe ,,ja, ni läste rätt,kaffe...o det smakade riktigt gott.
Kaffe med mjölk o socker.
Nat tyckte att bullen smakade som glögg. Han tycker om glögg så det var ingen nackdel.
Det var vaniljlängd o lite kardimumma i o det var nog den som han jämförde med glögg...

Nu är jag på jobbet. Kommer nyss tillbaks efter att ha varit o handlat till J.
Helt hysteriskt ute i affärerna,,,Folk handlar som galningar för att det är påsk.
Värsta julhysterins känslan nästan.
Jag fick jaga runt efter påskskinka som var slut. Hittade till slut på Ica maxi. 29.90 kr/kg.

När jag hämtat Maja i skolan i dag så blev vi stoppade av polisen. De sökte efter rånare...
Banken i Säter har blivit rånade o de hade hittat rånarbilen i närheten av Gustavs.
Lite spänning för Maja...hon har aldrig varit med om att blivit stoppad av polisen .

Hoppas dom hittar på dom snabbt.
Skänker en tanke till de stackars människorna som jobbade o blev drabbade.
herregud om man skulle vara med om ett rån...Fyyyyy, jag skulle väl pinka på mej av rädsla.
Det värsta är väl känslan av otrygghet efteråt.

Vilken värld vi lever i.   Ska man behöva gå omkring och känna sig otrygg?

Nu ska vi titta på TV...

Må så gott! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0