SOL!!!!

Sole, sol, underbara sol!!!
Åhh, så härligt när solens strålar lyser så fint på blå himmel. Jag känner energin fylls på.....
Idag känner jag mej pigg och glad, energin flödar i kroppen.
Synd att jag ska till jobbet, hade nog fått en hel del gjort hemma annars......
(man kan ju alltid tro....)

Tog en promenad md Daisy när jag lämnat av Maja vid bussen.
Hon är så duktig nu, stannar o sitter kvar tills inkallning, har koll på mej när vi går och
sticker inte iväg. Åhhhh, vilken underart härlig hund vi har.
Jag fullkomligt älskar denna lilla lurviga varelse!!!!!
Hon kommer in direkt oxå när vi går in, jag tror att hon var så rädd för trappen förut att
hon inte ville gå in. Nu när hon lärt sig trappen så kommer hon in så snällt.

Sitter här nu vid datorn och dricker mitt morgonte o tar det lugnt innan jag ska dra till jobbet.
Skönt med tystnaden o lugnet innan man drar iväg.

Idag när jag hämtat Maja så måste vi åka o köpa present.
Kalasdax på lördag så vi ska vara ute i god tid för att handla. Brukar ju alltid vara ute i sista stund
med presentköp...Vi vet vad vi ska köpa så det går nog snabbt.

Jag är ju inte direkt den planerande personen....brukar bli halvt panik på slutet....fniss.

Nej, nu måste jag dra iväg....plikten kallar...

" Öppna din famn för förändringar,
   men släpp inte
   på dina värderingar"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0