Trött

Sitter nu på jobbet, brukaren sover o sover..
Ja gär oxå trött idag..skulle behöva lite ny energi.
Please, ge mej energi någon!!! Tips på hur man piggnar till!!??

Nästa vecka på måndag börjar vi med vårt nya jobb schema...fyyyy
Blir delade turer, kl 9-13 och 17-21.
Då blir det åka fram o tillbaka, hinner inte mycket på dom timmarna..
Har ju en bit att åka också, 2,5 mil till jobbet.
Vi blir bara 2 assistenter kvar på 70% var..
Nåt possitivt med det hela är väl att Maja inte behöver fritids och det
blir väl hon glad över!
Man får försöka se något possitivt med allt....

Idag har Maja ridning. Hoppas de ska rida ut så man får en skön
promenad, annars blir det att stå o hänga vid ridbanan.
Jag tog kameran med så det kanske blir lite bilder...

Nu ska jag gå in o anmälla Maja till sommarens fotbolls skola
medans jag kommer ihåg..
Minnet mitt är bra men kort.....fniss.
Må så gott!

(Kommer säkert ett till inlägg idag med lite bilder ..)

Kommentarer
Postat av: TT

Hej!

Tack för besöket, jättekul när nya hittar in.

Läste i ett tidigare inlägg här att Maja gillar att vara ute i Rämshyttan... nu vart jag nyfiken för jag har sommarstuga i dom krokarna.



Ha en bra dag!

2009-04-28 @ 10:18:51
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Anki Enbom

Tack för inlägget i min blogg. Roligt att du gillade den :))

Min kamera är fortfarande borta och jag hoppas verkligen inte att jag har förlagt den någonstans.

Det där med delade turer låter inget skoj. Hoppas det inte blir en längre tid.

Är det på helgerna bara eller vardagar oxå?

Kikar snart in till dig igen

2009-04-28 @ 10:44:25
URL: http://ankiskatter.blogg.se/
Postat av: britten

Hej



Tack för besöket hos mig....roligt med nya bloggkamrater och jag gillar verligen din blogg..helt i min stil och dina fina bilder på vovvsingar och annat ..återkommer så gärna så..

2009-04-28 @ 11:53:53
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Tack för besöket hos mig och din goa kommentar.



Så fin blogg du har och ängeln längst upp är så mysig och söt.



Ja, det kommer sådana dagar ibland då man känner sig trött och behöver extra energi.

Hoppas den kom tillbaka under dagen.



Kan tänka mig det känns jobbigt med det nya schemat, och då bli tvungen att åka fram och tillbaka mera.

Och du har ju ganska långt att åka.



Önskar dig en bra fortsatt dag och kväll.

2009-04-28 @ 17:02:33
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Mita

Hejsan, alltid lika trevligt med nya besökare på bloggen.

Tycker synd om dej som måste gå tillbaka till usla varannanhelgarbete. Jag har sån tur att ha 3st jobbarkompisar som hellre jobbar helg än vardag så jag jobbar nästan inte helg allas. (jobbar på ett gruppboende i omsorgen)



Ha det så gott / Mita

2009-04-28 @ 18:29:52
URL: http://ullabita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0