Lite bilder....



 Trädet i våras..   Trädet idag..

Barnens dag...parad....

   

                              

Och såklart hade festivaltåget en alldeles egen primadonna.....





Maja var så duktig att dansa!!
Kan inte fatta att de kommer ihåg danserna..det var ju ett tag sedan de gick
showskolan.....
Man blir alldeles glad och lycklig när man ser alla barnen dansa!
Det rycker i dansbenen oxå......






Efter stunden i stan var det skönt att komma ut i skogen, tystnaden och lugnet.....

      

Vi hittade en del av skogens gula guld, kantareller.
Fast jag har inte lärt mej att koppla in svampögonen, måste nog
träna lite mer på det......


Nu är det dax att ta ut Daisy på sista kvällsrundan.
Hon är nog inte så sugen på att gå ut, är ganska nyduschad o fortfarande lite blöt..
Hon var svart som sot när vi kom in, som vanligt..
Hennes vita päls är inte längre vit, snarare lite grådassig.
Spelar ingen roll hur mycket jag schamponerar henne så ser hon inte vit ut..

Hon är nog en annan blandis än vad vi tror...jag tror hon har nån slags
gris i sig...Hon älskar nämligen allt smutsigt.
Lägger sig gärna i alla dypölar hon hittar, gräver i värsta lorten och ser ut att njuta av det..
Men det spelar ingen roll, hon är vår bästa GULLEGRIS!!!!
   
                                                     


I morgon ska hon klippas, så då blir pälsen lite lättare att sköta..

Kammat ut alla tovor idag men lär väl ta en ny tovrunda i morgon bitti.....

Natti natti, alla vänner.Sov sött o dröm nåt skoj!
Jag tror John Blund varit förbi, sängen kallar.....

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! vilka härliga bilder! =) vad giullig med gulligris ler..



Jag är inte så duktig som du tror i morgon väger jag in mig igen och har ytterligare gått upp. Men jag vet väl också att när jag väl kommer in det så brukar jag klara det..



Men det är ju mer er allas hjälp att jag fixar det..



Ha en underbar dag!



Kramar om

2009-08-24 @ 08:26:41
URL: http://sannasuppner.blogg.se/
Postat av: Nina

Åh va go du är! Tack så mycket!

Värmer i mitt mamma hjärta då någon ger mina söner komplimanger =)



Du har lagt ut väldigt fina biler!

Den där grisen såg ju för härlig ut alltså!



Hoppas du får en fin dag idag =)

Kram kram

2009-08-24 @ 09:46:29
URL: http://ninuz.blogg.se/
Postat av: c

så härliga bilder och va kul ni haft det..

Händer alltid massa skoj hos er:)



Har inte hunnit ut i svampskogen än jag..

Svårt med Lisa..

kram

2009-08-24 @ 11:08:39
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: malin

Vilka fina bilder! Gillar det med trädet på.



Tror nog att de njutit av sången! ;)



Kramisar Ma

2009-08-24 @ 14:55:07
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: marma

Vilken jättesöt Maja du har, grattis!

Håhåjaja, även du har hittat kantareller ser jag. Undrar om det är mig eller skogen det är fel på.

Kramar/marma

2009-08-24 @ 15:24:59
URL: http://marmagda.blogg.se/
Postat av: anna

härliga bilder!

2009-08-24 @ 21:51:54
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0