Skolstart

Ja, då var första föräldramötet avklarat....

Alla blev som vanligt alldeles  knäpptysta
när den årliga frågan om klassföräldrar kom på tal.....

Snart känns det som det  aldrig varit nåt
sommarlov...Tiden går alldeles för snabbt.
Hösten kom o knackade på alldeles för tidigt...

Men jag har hört att värmen är på väg igen...jag HOPPAS verkligen det!
Jag är inte beredd att släppa taget om sommaren ännu...

Jag är ledig i morgon med, måste försöka få nåt gjort här hemma....
Kanske....om lusten infaller sig.....
     
                                        

Kommentarer
Postat av: MARIE PÅ MINANA DESIGN - blogg och webshopp

Känner igen det där med föräldramöten !!!!!!!!!!!!!

2009-08-18 @ 10:13:14
URL: http://mariepaminanadesign.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Tänk vad tiden går, och nu har skolorna startat igen.

Och nu knackar hösten på, men den kan också bli fin och vacker.



Jo, jag har också hört att värmen kommer tillbaka.

Även om det säkert inte bli som högsommar värme, utan mera som sensommar eller Brittsommar...

kallas det så.. ?

Och det kan bli riktigt ljuvligt.

Vi får hoppas det blir så.



Kramar

2009-08-18 @ 14:06:34
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0