En ny dag....

En ny dag med nya möjligheter....
Vad hittar man på idag då på sin lediga dag??
Ja, det är väl inte svårt att fylla dagen. ...Måste fixa här hemma, skjutsa barn,
åka in till stan o köpa fog till golvet.
Trött är man som vanligt, måste få ny energi snart!!! Förstår inte varför man är så trött jämt.?!
Please, ge mej energi och livskraft tillbaka!!!
Kanske blir bättre när vårsolen o VÄRMEN kommer.
Saknar sommar o sol!!!!!

Maja har beställt mat tills hon kommer hem idag, ROSA spagetti o köttbullar.
Så det är väl bara att plocka fram karamellfärgen o måla spagetti.

Näpp , nu måste jag sätta lite fart.
Jag går fortfarande omkring i mina härliga flanellpyamas brallor...

 Kanske måste fixa till mej innan jag drar till stan.  Men som sagt först väntar en del plock o stök i köket...

Idag, på min lediga dag, lyser solen med sin frånvaro...TYPISKT!!

Förresten, golvet har kommit halvvägs o det blir TOPPEN FINT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0