full fart...

Här händer det äntligen saker.....
Vi har målat om rummet nere, vitt o ljust blev det.
Bort med de gula väggarna och det bruna fula.
Köpt ny soffa o  tv. Äntligen kommer det bli ett rum vi kommer att använda.
I går kväll när jag kom hem var soffan, tvn o tv bänken på plats.
 Richard hade varit sååå duktig!!

Nu är det bara rummet innanför som också ska målas. Just nu är det fullt med saker där
som ska köras till tippen eller pärlan.
Nästa projekt blir hallen, ska läga grått klinkers.
Måste oxå rensa den överfulla klädkammaren nere som är helt fulllproppad
med kläder o saker vi inte använder.
Blir nog många turer till pärlan eller röda korset.....
VARFÖR samlar man på sej så mycket?!?

Nu ska jag sätta fart igen...dammsuga köket sedan ska jag hämta Maja
o Alex, vi ska till mor o far o äta innan jag ska dra till jobbet.

"NJUT AV LIVET!!!I MORGON KAN DET VARA FÖR SENT"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0