Vardag igen......

Tillbaks till vardagen igen....
Alla var vi trötta i morse men det gick bra att komma upp...
Synd bara att jag gick o la mej igen efter att jag varit ner med Maja till bussen..
Fyyy så trött o seg jag blev efter det. Vaknade 9.30 o huvudet kändes segt o duvet.

Inte fått så mycket gjort som jag borde, hade bestämt mej för att fixa tvättstugan, men nej då,
det blev väl knappast gjort. Tvättade iallafall flera maskiner o hängde upp men borde ha RÖJT också
så jag slipper skäll från Alex. ( Hon städar tvättstugan o jag stökar till.., )

Maria o Frasse kom hit. Vi drack te o hundarna busade.
Oj, vad de leker bra. Jättekul. Riktiga polare är dom!
Vi var ut också så de fick springa av sej.
Nog är det bra mycket trevligare att dricka te o babbla med en vän än att städa!!!!


Sen blev det panikdammsugning innan jag åkte för att hämta Maja i skolan.
Som vanligt stresssar man halvt ihjäl sig innan man ska åka till jobbet. Tiden går alldeles för fort
när man jobbar em..

Sitter nu på jobbet o gör mest ingenting, trött o halvt huvudvärk.
I morron är det fredag o sen ledig igen. Skönt!!

Jag har en trisslott i plånboken som väntar på att lösas in mot 2 nya.
Vem vet,,,snart kanske det overkliga händer..........
Miljonär på triss!!!!   ( Drömma kan man alltid....)

Det första jag gjorde i såna fall var att dra till värmen o lugnet i Thailand.
Thailand har mitt hjärta,,,,,

Carpe diem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0