Tillbaka...

Nu är jag tillbaka igen efter en tids "bloggtorka"....
Jag mår bra, toppen, finemang.....har bara inte haft nån skrivlust.
Inget att skriva om och inga bilder tagna, inte haft nån fotolust heller..

Vet ej vad jag ska skylla på, vädret kanske.Känns ju som rena hösten ute. FYY!
Vill ha tillbaks sommarvärmen och solen NU!

Idag är jag nog lite förvirrad...tror att det är fredag idag, och så är det bara måndag...
Men jag har iallafall helgkänsla och tänker fortsätta tro att det är lördag i morgon..
Är iallafall ledig då och tänker ha lite lördag.
Jag och Maja kanske hittar på något, hon var badsugen så vi får väl se vad det blir.
Blir badhuset i såna fall för sjön är ju iskall och vädret grått o trisst.
Alexandra vill åka till Lager 57 och ville att vi skulle följa med, fast jag är inte så sugen...
Vi får se hur det blir. (shopping o stora affärer är inte min grej)
Det är ju det som är det sköna med att vara ledig, att inte bestämma något i förväg
utan göra det som man känner för. Håller ni inte med?!?

Nu ska jag värma mina sköna tofflor i micron och sedan krypa ner under täcket.
Är supertrött. Tidiga morgnar när man jobbar A-tur.
I morgon tänker jag sova länge och sedan ligga kvar o dra mej så länge jag känner för.
Sä skönt att slippa ställa klockan.

Må så gott och njut av livet!

Kommentarer
Postat av: Inger Maryissa

Har märkt att många, inklusive mig, inte bloggat lika mycket den sista tiden.

Men det är nog ganska naturligt eftersom man vill ta vara på sommaren, och det har varit / är semestertider.

Men säkert vädret också spelar en stor roll hur man känner sig.

Själv påverkas jag mycket av vädret, och när det är lågtryck och regn jag saknar energi.

Sommaren har verkligen gått fort och snart är det höst.

Men augusti månad kan ju bli fin och varm, och hoppas hösten blir fin.

Önskar dig en bra dag imorgon.

Kram

2009-07-27 @ 23:09:42
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: sara

Hej vännen..

Vad kul att du är "tillbaks" igen :)

Har inte heller haft så stor blogglust. Känner att jag knappt hunnit med att kika runt i några bloggar den senaste tiden. Fullt upp här hemma.

Skönt att allt är bra med dig iallafall :)

Kram

2009-07-27 @ 23:40:21
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Merja

Välkommen tillbaka vännen.

Har heller inte haft blogglust, haft alldeles för mycket att göra.

Men det blir ett inlägg idag för nu har jag "blivit av med" 2 barn så nu har jag mer tid.

Kram

2009-07-28 @ 12:41:45
URL: http://wwwnettynu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0