Visingsö..

Idag har vi varit över till Visingsö. Vilket fint ställe!
Har sagt i alla år att jag vill åka över dit men det har aldrig blivit av, så det känns
bra att vi tog en tur idag.

    

Vi åkte "Remmalag", en tur med häst och vagn. Turen tog en timme och vi
fick se mycket av ön. Trevligt!!

    








Vacker ekskog,,,man väntar nästan på att trollen ska hoppa fram...



Borgen...barnen tyckte bara att det var synd att man inte fick gå in i den...
och jag håller med. Det är rätt spännande att knalla omkring i gamla borgar o ruiner.
Mycket känsla sitter kvar i väggarna...

                         

Vi åt en god lunch och drack en kall cider till med granatäpple smak.

  I denna söta lilla affär hittadae jag mina drömtofflor....



Nu slipper jag frysa om fötterna......yippie!!!!

När vi kom tillbaks till campingen vara det varmt o skönt.
Gick ner en sväng till stranden. Richard o maja tog ett dopp.
            






Sedan gick vi ner till fiskeaffären och köpte räkor, både färska o rökta.
 Behöver jag ens säga hur gott det var..?!?!??

Kvällen avslutades med en skön kvällspromenad i hamnen, fast i kväll utan glass...

Nu är det dax att krypa till sängs...ska värma mina nya tofflor i micron och sedan slummra så sött.
Micrade tofflor mitt i sommaren...ni må tro jag är helgalen..! Men mina fötter fryser
vare sej det är vinter eller sommar...

Förresten , polkagris teet som jag köpte smakade gott. Inte så mycket polkagris smak, kanske men
gott var det iallafall!!!
Rekomenderar det till alla te älskare.

"Låt ditt hjärta få veta att  varje dag är årets bästa"

                                                          KRAM o godnatt!!!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Varma tofflor från micron.. mitt i sommaren?!?! Näää, nu tror jag Marie har fått solsting skrattar

Här e det bara klibbigt å himla varmt, men underbart iaf :)



Kramen till dig!

2009-07-15 @ 10:14:36
URL: http://anderspernilla.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Vilken mysig dag du o familjen hade & härliga bilder precis som vanligt. Gillar slutorden, det är ett bra motto att gå efter.



Tack för dina fina ord hos mig. Du är en sann bloggvän. Hoppas du får en ännu bättre dag idag än igår.. :-) Ha det bättre än bäst <3

Kram Birgitta

2009-07-15 @ 11:21:46
URL: http://birgittagh.blogg.se/
Postat av: Maria

Hoppas du får en härligt skön dag vännen :-)



Kram kram

2009-07-15 @ 11:35:26
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: sara

Hej!



Ni verkar ha jattekul pa semestern! Tofflorna o polkagris te gillar jag!

Jag far vanta med att komma till sverige tills dom javlarna betalar for hastarna.... Karma tror jag pa sa what goes around comes around!

Kram Sara

2009-07-15 @ 11:56:14
Postat av: malin

Ååh, visingsö är fint! Sambon o jag var där några dagar själva för något år sen. Storbarna var hos sin pappa och Isac låg hos pappa om man säger. ;)



Kram ma

2009-07-18 @ 17:21:12
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0