Den blomstertid nu kommer.....

Flaggan vajar på sin stång,lyssna på vår sommarsång. Snart så
sjunger vi den blomstertid....vårterminen var ju lång men den sprack
som en ballong, snart så blir det ro och frid......

       


Avslutningsdax för Maja idag....Den blomstertid nu kommer....

Klarblå himmel, sån tur med vädret!!!!


Lite kyrkliga har vi varit, avslutningen hölls i Gustavs kyrka.

Så fint med alla fint klädda och glada barn. Sjöng vackert gjorde de oxå!

<Nästan så man fick en tår i ögat.....









Mer bilder imorgon, måste sova nu...natti natti


Kommentarer
Postat av: Carina

Vad fin Maja var. Vilken tur med vädret ni hade, verkar inte som vi har det idag tyvärr. Kram

2009-06-10 @ 07:41:54
Postat av: malin

Fina bilder och en så söt flicka! :)

Himla tur med vädret som sagt. Vi ska fira en student i stockholm i dag, jag hoppas de inte har lika regnigt där som vi har det i skärgården.

I morgon slutar mina ongar och då vill vi verkligen ha finare väder. Det är uteavslutning. :)



Kramar Ma

2009-06-10 @ 08:10:54
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: marma

Vilka söta sommartjejer!

Våra barnbarn slutar på fredag så då blir det vår tur.

Kram/marma

2009-06-10 @ 10:08:43
URL: http://marmagda.blogg.se/
Postat av: Eva

Vad söt hon var i sin klänning! :-)

Min dotter hade skolavslutning i går och tyvärr fick jag inte vara med. Hon är för stor nu :-( Annars hade jag gärna lyssnat på "Den blomstertid.."

Får gåshud på armarna varje gång jag hör den.

Men tyvärr regnade det hela gårdagen, så jag tyckte lite synd om dottern och alla andra som hade avslutning. Och lika regnigt är det idag. Vi får väl hålla tummarna att solen kommer fram snart :-)

Kram,

Eva

2009-06-10 @ 10:39:06
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad roligt att ni hade solsken! Lite avundsjuk blir jag. Kan du skicka ner den till västmanland oxå!? Skulle behöva värma mig lite.



Förstår inte att det aldrig kan bli riktigt sommar nångång. Jag har ju beställt det. ;)



Hoppas allt är gott! :)

2009-06-10 @ 13:19:06
URL: http://celena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0