En ny vecka..

En ny vecka har tagit sin början..
Sportlovet är slut och dagarna har återgått till det normala.
Helgerna och loven går alldeles för snabbt....
Jobbade i lördags på Ica och i går migrän,,,suck.
 Fortfarande känns huvudet inte bra men det får gå.
Har tagit det lite lugnt sedan har jag fixat med tvätt o kläder, SUCK!!
Börjar jobba sent idag, inte alls pepp på att åka till jobbet. Hoppas huvudvärken ger med sig!!
Ute snöar det, nu tycker jag att det räcker, det behöver inte komma mer.
Jag vill väl att snön som finns ska få vara kvar ett tag till så vi får fler härliga dagar i backen men nåt mer behövs INTE!!
 
Hallen börjar bli klar, äntligen!! Nu är det bara en Budda tapet som ska upp och listerna. Hoppas Jonas kommer på onsdag o fixar buddan. Ska bli så spännande att se hur det blir. Läckert, tror jag!

Nu ska jag o Daisy ut i friska luften o försöka få lite energi. Jag vet inte vart min energi tagit vägen....måste verkligen hitta den! Om nån ser den så hör av er!! Hittelön utlovas.

Kommentarer
Postat av: fia

ÅÅÅÅ nu bara måste jag komma å kika in er nya hall å framförallt den nya tapeten på mr buddha!!!!



ta hand om er!!!

2009-03-04 @ 21:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0