Fredag....

Äntligen en helg när man är HELT ledig, ska bli så skönt.
Hoppas vädret blir så där vårlikt o härligt.
I morgon tänkte vi dra till backen.
Måste få frisk luft !!!!!!

Idag känner jag mej sååå trött. Skulle gärna slänga mej i sängen
under täcket ett tag till,,,,,,,
Men nej....har lite annat att göra.
Måste fixa Daisy, borsta o bada henne, hon ska till "hundfrissan" i dag.

Sedan är det tvätt som ska hängas o tvättas, som vanligt,,,suck

I går när jag åkte hem från jobbet så pratade dom om Raketost på radion.
Åhhhhh, jag kan fortfarande känna smaken av den...
Den var min favorit när jag var liten.
Den röda tuben och snöret som man skärde av osten med.....o la på en limpmacka...
Tänk om man kunde få återuppleva det......
Undrar om man skulle gilla den lika mycket nu?!?


Nej, nu ska jag ringa Maria  för våran morgon promenad.

"Ha alltid ett leende på dina läppar, det får människor att undra
vad du varit med om.."

Kommentarer
Postat av: Maria SenanderEklund

Åh raketost....ja den kommer man i håg tänk om man fick smaka på den igen,mums.Ha det så gott kram

2009-03-20 @ 09:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0