Fredag igen..=JOBBHELG......

Ett tag sen jag skrev...har inte orkat.
Hostat o hostat o mått allmänt kasst.
Igår ringde jag läkaren och fick hostmedicin, Cocillana, så i natt har
jag ÄNTLIGEN fått sova...

Typiskt när man haft lediga dagar och solen har skinit så har man knappt orkat gå utanför dörren.
Nu blir det en helg med JOBB, jobb...Suck.
Tur att jag jobbar på ICA i morgon iallafall så man får vara lite social...
Får väl fortsätta med hostmedicinen så man slipper hosta.

Har precis setat o gjort månadens roliga jobb....betalt räkningar...dubbelsuck..
Tänk om man kunde slippa nån månad o göra annat skoj för pengarna....yippie.

Nu ska jag fixa mej i ordning för att hämta Maja i skolan, Jag ska plocka upp
Alex först i romme o köpa en ny övningskörnings skylt. 
Sedan blir det fredagsmysfika på bageriet .

Jobbar ikväll till 22,,,,blir nog ingen Lets dance final för min del...får väl vara uppdaterad
med Maja om hur det går..

Snart är det bara 2 månader kvar innan min nästa utmaning kommer...ska bli jätteroligt
och spännande med nåt nytt. Jag tror det kommer bli helbra!!!

Hasta la vista!!

" Det är ingen glädje att vara sysslolös,
   det roliga är att ha mycket att göra.....
   .....och struna i det"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0