Fredag.....

Nu har jag varit ute o hämtat frisk luft o laddat batterierna så jag överlever denna jobbhelg...
Jag, Maria, Sandra o hundarna har varit ute på isen o gått en morgon långpromenad.
Sååå skönt!!! Hundarna har fått leka och sprungit av sig.
Efter promenaden en god kopp te o leverpastejsmacka innan vi promenerade hem igen.

Nu ska jag hänga tvätt och dmmsuga av golvet uppe.
Ska hämta Maja i skolan kl 13 , då ska vi ta vårt fredagsmys fika på bageriet som vi
brukar på fredagarna. Måste få lite helgkänsla....

Nu när alla längtar efter helgen så längtar jag bara tills det blir måndag igen..
Då är jag LEDIG efter en låååång jobbhelg.

Dax att sätta fart så man inte stressar ihjäl sig.

I går förresten så hade vi trevligt besök...Johanna o Nut var hit en sväng.
Så kul!! Vi saknar dom verkligen här i byn.!!!!
Jag o Maja bakade en god äppelpaj som bi bjöd på med vaniljvisp till. Smaskens!!.

Justja, dax att sätta fart var det.....Hasta la vista!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0