Ny dag.....

En ny dag med nya möjligheter.....
Solen skiner och det ser ut att bli en härlig dag.

Snart väntar en morgonpromenad med Maria och hundarna.
Vad duktiga vi är som tar långprommis på morgonen!

Sedan är det full fart, som vanligt.
Jobbar em/kväll....suck...

Fast först har jag en del att uträtta. Ska inhandla presenter till bror min o
Min brorsdotter. Ska dit o gratta dem på söndag.
Längtar......de har alltid så mycket smaskigt att bjuda på. Det är man
inte så bortskämd med i detta hus....

Ska på ett möte oxå, berättar mer om det en annan gång...

Fast först ska jag luncha lite med Richard...
Torsdag idag och det betyder PANNKAKOR ...fast jag brukar ta det som efterrätt och äta
nåt annat först.,....

Igår gjorde jag min Maja glad när jag överraskade henne med en ny telefon.
Hon har väntat länge....den hon hade förut har ju "någon" lånat o pajat...


Nej, nu ska jag dra på mej kläderna o ta mej ut, Maria kommer nog när som helst.
"
Ska bli spännande att se vad denna dag har att erbjuda..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0