snöar...

Tittar nu ut och det har börjat snöa igen,,,,SUCK!!!
Nu får det väl vara slutsnöat för i vinter!!! Vill ha VÅR, SOL och VÄRME!!!!!!

Maria, jag o hundarna har varit på morgonpromenad. Det var så skönt.
Hundarna skötte sig så bra. Gick bra fastän Daisy har börjat löpa.
Efter promanaden blev det frukost med te o leverpastejsmackor med smörgåsgurka. Gott!
2 stora muggar med te slank ner...
Vi har bestämt att "avsluta" vår morgondate vid 10 tiden för att få nått vettigt gjort, men drog "lite" över tiden...
Viktigast är väl att få umgås o prata lite när man är ledig. Så skönt utan barn i närheten. Det behöver
man ibland....
Varför ska man inte njuta av ledig tid när man kan?!?!

Nu ska jag fortsätta med tvätten...har hängt en maskin o nu är nästa klar...
Basse kom hem med bussen nu så jag ska ringa Maja i skolan o säga att hon kan ta
skolbussen hem . Hon behöver inte åka in till kontoret när jag ska börja jobba.

Bra med stora syskon!!!!

Jag börjar 15,30 idag,,,suck,,,verkligen ingen lust att åka till jobbet...

hasta la vista!  Njut av dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0