Vår i luften....

Äntligen vår i luften!!!!
Underbart när solen kikar fram o det droppar från taket.
Snart stänger backen o då kan snön få försvinna helt.

I går var vi till Örebro, Alex skulle kontrollera sin hand.
( det såg bra ut)

I Örebro fanns inte en gnutta snö kvar.....
Riktiga vårkänslor fick man.

Vi tog en tur på Ikea efteråt, handlade lite småsaker.
Bla en kontorsstol till Maja, lampor (spotlights på skena) ,
 gardiner till rummet nere.

Lunchade kycklingfile som smakade jättegott.

Efter Ikea så blev det skopunkten för att inhandla vårskor till Maja.
Kom på att hon hade bara vinterskor....

Nöjda med dagen åkte vi sedan hem.

Idag är det heldags jobb som gäller, 8.30-22....
Smet iväg en stund på dagen för att gå på mamografi.
Nu har man blivit gammal när man får sådan kallelse....
Tur är väl att dom skickar kallelse , för man skulle glömma att beställa
sådan tid...Viktigt att sköta om sin kropp och göra kontroller.

Nu ska jag fortsätta att göra klart mina sysslor. Om 2 timmar får jag åka hem.
Helgen är jag HELT LEDIG, så SKÖNT!!!!!!!

Blir backen, sista helgen som jag kan åka, Hoppas på soligt o fint.
Det kan bli ljuvliga dagar ,,,,grillning o solning hoppas jag på.

hasta la vista!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0