Bil

Tidig morgon blev det.......
Körde hem Maja till Athena o Eva och Daisy till Maria 05,45.
Tur man har såna härliga vänner som hjälper till!!
Tusen tack!!!!!!!! Skulle inte klara mej utan er!

Tog flyget kl 6.25.  Det var faktiskt en behaglig  flygtur.
Vi hade tur med vädret. Flygturerna i såna där små flygplan
brukar kunna bli ganska skumpiga men vi kände inte ett endaste gupp..skönt.
Endast en timme tog färden.



Bilen var en riktig pärla och vi känner oss jättenöjda med bilköpet.
Bilfärden hem gick bra! Tog det lugnt, stannade och åt lunch efter vägen.
Det var lite grönare neråt landet än vad vi har.
Så härligt att se de gula rapsfälten. De är så vackra tycker jag.
(Denna bild tagen från bilfönstret)


Jag tänker alltid på Skåne när jag ser de gula fälten.
Rapsfält-det är Skåne för mej....


Här står vår fina pärla nu. Audi a3 quattro




Jag hann med att se Majas sista halvtimme på ridningen.
Hon red Fjödur idag.  Islänning, det är min favorithäst!
Skönt att komma ut i friska luften efter en dags bilåkning. 

Koncentrerad!  (och trött)


Kärlek!!!


En varm kram som tack efter en skön ridtur.


Nu ska jag slänga mej i soffan o kanske kolla om Marlena tar sig vidare i 
Eurovison song contest.( heter det så?
Men eftersom jag känner mej själv så vet jag att jag snart kommer
snarka så skönt där i soffan...

Nu har jag bara 2 1/2 dags jobb innan det blir helg och jag är LEDIG!!!

Må så gott och var rädd om er!

" Det är vi som är världen
   världen det är vi"

Kommentarer
Postat av: alex

bilen såg jätte fin, & imorn får jag min första tur! : )

2009-05-12 @ 21:15:11
URL: http://alexandraisabellakjerulf.blogg.se/
Postat av: Malin

Joo,nog är du lika söt!;) Fin bil, jag gillar audi.



Vilka fina bilder på din dott med Islandshästen. Ska ju också rida Islandshäst snart. Längtar!



Sov gott!:)



Kram Ma

2009-05-12 @ 22:33:10
URL: http://wahlshalsobar.blogg.se/
Postat av: gladmymlan

fina hästbilder...älskar islänningar....

2009-05-12 @ 22:41:08
URL: http://gladmymlan.blogg.se/
Postat av: Mita

Grattis till nya bilen.



Vi har grannar som har islänningar och min man har vunnit en dagstur hos dem på ett lotteri.

Jag och dottern åkte till stockholm för att se handboll i helgen så jag föreslog att gubben och yngste sonen skulle ta en ridtur tilsammans....



Men se det gick inte hem, Kalle 14år som annars är en riktig tuffing (spelar hockey, slår volter med snowboard, kör cross mm) vågade inte!!

ALDRIG att jag sätter mej på en häst, det är ju farligt........=)

Så tuff var han.



Ha det gott / Mita

2009-05-12 @ 23:25:45
URL: http://ullabita.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag är så tacksam att jag kan hjälpa till. Vi hade det så trevligt, jag och hundarna. Flera promenader blev det. Om Daisy hoppar upp på stubbar och stenar och sätter sig, när ni är ute och går, så vill hon ha godis. Bara så Du vet.



Bilen är en riktig pärla precis som Du. Kram

2009-05-13 @ 10:05:37
Postat av: sara

Jag älskar alla härliga rapsfält som blommar för fullt. Har tänkt fotografera dom så många gånger. Men var är kameran när man vill ha den?

Lite läskigt att flyga med sådana små plan...

2009-05-13 @ 15:12:32
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: merja

Jättefin bil ni köpt.

Fina bilder på dottern och hästen.

kram

2009-05-13 @ 21:07:44
URL: http://wwwnettynu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0