Trött....

Hemkommen från jobbet, setat en stund i TV soffan men
nu väntar sängen.
Är så trött...
Idag känns det som luften gick ur mej...vet inte varför men jag blev helt
tom och trött efter första arbetspasset... Kände mej bara så less,
inte i form alls.
Så¨nu hoppar jag i säng och tankar med lite ny energi. Behövs verkligen,
hoppas den återkommer!!
Ibland känns väl inte livet på topp helt enkelt, så är det bara.
Det suger verkligen musten ur mej med mina arbetstider, jag avskyr det.

Nu ska jag värma vetekudden så jag kan somna gott!
Så skönt att krypa ner under täcket o linda in fötterna i den varma vetekudden.

Hoppas denna ängel ger mej lite energi och ar andra också
som behöver det.

(bild :Google)

Ses vi i drömmarnas värld?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0