Natti.....

                                                  

===========**===========

Djungelbada

Var nöjd med allt som livet ger
och allting som du kring dig ser

glöm bort bekymmer, sorger och besvär.

                                                      Var glad och nöjd för vet du vad
                                                       en björntjänst gör ju ingen glad.
                                                      Var nöjd med livet som vi lever här.


Nu tänker jag äntligen hoppa i säng.
Dra täcket över mej och stoppa fötterna i ett par varma sockor.
Jag tänker sova tills jag vaknar av mej själv, utan väckarklocka.
Det är väl fördelen med att börja jobba sent......sova tills man vaknar alldeles
av sej själv. Sedan skrota runt lite innan frukosten.

Jag tänker drömma mej bort , bort från mörka ruggiga höstdagar.
Jag drömmer mej bort till sol, ljus o värme.

Godnatt kram till alla som vill ha!




Kommentarer
Postat av: Gun

Drömma sig bort låter härligt. Godnattkram till dig också.

2009-10-28 @ 00:26:46
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

Hoppas du sov riktigt gott och fick mysa i uppvaknandet, precis så gott som det kan vara.

God morgon! Och kram till dig också.

2009-10-28 @ 06:02:19
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0