Bloggtorka......

Oj, då...har visst haft/har lite bloggtorka....
Men jag har inte glömt er, mina kära bloggvänner...bara tappat lusten att skriva.
Men lugn, jag är snart tillbaka!!!! Kanske fortare än man anar.

Min jobbnatt gick iallafall bra...blir några fler nätter lite senare.

Nu väntar hundfrissan på min kära trasselsudd, våren är ju här och då
blir det sommarfrissa!

Solen skiner och igår plockades äntligen utegranen och renen bort.
( Har inte gått tidigare pga all snö)

Må så gott!!!!!
                            "Varje ögonblick i livet 
                             rymmer ett frö av glädje"

Kommentarer
Postat av: Em

Det är underbart när våren kommer. Att ha bloggtorka eller inte ha lusten att blogga, det FÅR man. ;)

2010-04-13 @ 15:03:06
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Lena

Ibland känner man bara inte för att blogga och det är helt OK tycker jag.

Och visst är det härligt nu när våren har kommit.

Ha de bra

//Lena

2010-04-13 @ 18:41:54
URL: http://bloggissoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0