Kärlek....

                       "För mig är du det vackraste som finns,
                       för mig finns inget annat
                       det finns saker som alltid fortsätter växa,
                       när allt annat har stannat."




                              "Se på oss nu, vi står här trots allt
                              och håller om varann när det blåser kallt
                              jag vet att jag vill kämpa, jag vet att jag kan 
                              så länge vi har varann ."

      


Kommentarer
Postat av: Gun

Åh, jag älskade den låten, och texten är ju jättefin.:)



Sv: Men humlan är ju i humleparadiset nu, hur bra som helst! ;)

2010-04-14 @ 23:33:58
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0