Pyspunka.....

Nu  känns det som luften gått ur mej..
Energilös...orkeslös...

MEN, jag har iallafall lämnat en säck kläder på pärlan och en IKEA kasse
med kläder till loppis. Lite bra gjort av mej iallafall. (Applåd, tack!)

I morgon blir det fortsättning följer (Kanske, ska jag nog tillägga..), tvättstugan väntar fortafarande där nere .Tror aldrig att jag blir klar.

Nu ska jag krypa ner i sängen och dra täcket över mej.
Kanske ligga en stund på spikmattan.

I morgon väntar en ny dag, nya tag.

JAG TÄNKER VAKNA PIGG OCH FULL MED ENERGI!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag har oxå pyspunka.. Vi får ta och pumpa upp oss med lite gott fika någon dag! Kram

2010-04-28 @ 22:40:08
Postat av: christina

Hoppas att du är full av energi om inte så skit i tvätten och ge dig ut på en promenad.

En stor energikram kommer flygande

2010-04-29 @ 07:08:57
URL: http://grandmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0