Njuter....

Njuter fortfarande av värmen och livet här nere....

Igår var vi till ett vattenfall. KALLT vatten...skönt och stärkande.
Fint ställe men alldeles för mycket folk. Hade gärna varit där
utan alla mäniskor, då hade jag njutit mera.

       

Härliga vyer över bergen.



Så vackert, jag älskar den blåa himlen.
Den blåa himlen ger mej sån kraft, rofullhet.
Jag andas djupa andetag och känner kraften som landar i min kropp.
 Själen fylls av kraft kraft, ro och frid.



Bara 1 vecka kvar nu, tiden går alldeles för snabbt.
Tänk om man kunde stoppa tiden för ett tag....
Jag skulle gärna trycka på pausknappen om jag kunde, stanna ett tag till.

Nu ska vi grilla. Ska ta mej ett glas kall, god sangria i väntan på maten.
                                

Skickar lite av solens varma strålar till er alla som behöver.





Kommentarer
Postat av: christina

Tack för dom solstrålarna, här har det regnat hela dagen.

Kram

2010-08-08 @ 19:48:56
URL: http://grandmother.blogg.se/
Postat av: Marie

TACK för vackra bilder, som värmer inombords. Kram

2010-08-08 @ 20:40:09
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: ansepanse

tack för solen :D

vilka fina bilder

kramar

2010-08-08 @ 20:52:20
URL: http://kinaguld.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Härligt förstår jag.. vi har haft en riktig regndag idag hela dagen lång:(

Postat av: Lena E

Vilka bilder! Va härligt ni verkar ha det :) Tack för de värmande solstrålarna <3 Här har varit mulet ocg regnsjukt idag, men regnet har bara hängt i luften, ville liksom aldrig ritigt komma ner... Men varmt har vi iallafall, så där kring 20 grader (kallare än va ni har kan jag gissa ;)...) Hoppas på sol under veckan, min sista sem vecka. Må så gott och drick gärna en sangria åt mig med! Kramen

2010-08-08 @ 22:04:19
Postat av: emelie

fina bilder!! :D

2010-08-08 @ 23:00:25
URL: http://emeliee.devote.se
Postat av: marianne nilsson

Tack för hälsningen Fortsätt njuta och ladda batterirena inför hösten Här regnar det hela dagen

Hälsa till dom andra! Ha det bra!

2010-08-09 @ 17:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0