Söndag.....

En morgon promenad med man och hund för att bli lite piggare...

För tredja dagen  vaknar jag upp med huvudvärk.....

Skönt med frisk luft och all grönska som är som balsam för själen.



 

Så skönt att det inte regnar idag iallafall.....

Igår öste det ner hela dagen.
Vi stod o huttrade i blåst och regn när Maja hade fotbollsmatch.
Gustavs vann med 2-1 och Maja gjorde 1 mål.

 

Gårdagen avslutades trevligt. God mat hos underbara vänner.

Lugnt och skönt,harmoni och vänskap. En tråkig dag kan inte sluta bättre!
Tack goa vänner för att ni finns!!!!



                                       
                                   (alla bilder tagna med min mobil.)

Nu väntar dagen...... Kram .




Kommentarer
Postat av: Lena

Jobbigt med huvudvärk.

Det var roligt att Maja fick göra ett mål.

Alltid kul att få göra mål när föräldrarna tittar på. Jag har ju spelat fotboll själv i mina unga dar.

Men jag hade visst måltorka under alla mina år :)

//Lena

2010-06-13 @ 19:45:10
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: Camilla

Fy för huvudvärk!

Hoppas att det känns bättre idag.

Idag regnar det hos oss :(

Ha det bäst!

Kram!

2010-06-14 @ 11:55:32
URL: http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0