Livet byggs på skratt och gråt...

                       " I himlen har jag aldrig varit 
                         Men annars överallt
                         Jag har både vunnit stort och gått på grund
                         Jag har färdats över hav och land
                         Och känt på varmt och kallt
                         Men i himlen har jag aldrig varit
                         Men annars överallt

                         Du som alltid varit just dig själv
                         alltid litat på din inre röst
                         Var rädd om dig
                         Fortsätt just så
                         Även om du snubblar till ibland
                         Du kanske bränner dina fingrar hårt
                         Men fortsätt gå
                         Livet byggs på skratt och gråt"

                                                               " I himlen har jag aldrig varit"
                                                                   Nicklas Wahlgren




Kommentarer
Postat av: Lena

Den är fin!

//Lena

2011-03-30 @ 20:19:30
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: carola

har jag aldrig hört så den måste avnjutas.



Ha en bra måndag gumman

2011-04-04 @ 11:00:40
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0