Solens strålar gör mej levande....

"När våren kommer då lever jag igen..."

Så härligt det är når solens strålar äntligen börjar värma.

Blå himmel,sol, fågelkvitter väcker sinnena till liv igen.
Vintern har varit lång och kall (men jag har njutit av många härliga skid dagar.)
Tröttheten hoppas jag försvinner nu med solens varma strålar.
Vaknar till liv igen.....andas, njuter.
Energin kommer sakta tillbaka .



Nu ska jag sätta fart , dagen väntar.
Disken måste plockas i och ur, duscha och sedan fara mot Falun.
Innan jobbet ska jag fixa med mitt hår. Ska ställa upp som färgningsobjekt för
ett skolprov om 1 månad av Alex kompis.  Hon ville att jag skulle komma till
hennes skola idag för att kolla håret.               
Undrar bara hur jag ska stå ut med att inte  få färga min gråa utväxt tills dess...?!?!
             
                              

                                                           

Ta vara på dagen och var rädd om er!! Glöm inte att du är värdefull!

"När våren kommer då lever jag igen."   








Kommentarer
Postat av: Nina

Men så spännande för dottern att va au pair. Hoppas hon trivs där! Förstår att du kommer sakna henne dunder mycket. Sen hoppas jag att vår solen kommer med energi åt oss alla. Jag är så trött och orkeslös. Saknar motivation till allt. Den lilla ork jag har kvar går åt barnen och motion. Önskar dig en underbar dag vännen! Kramar

2011-03-24 @ 08:59:58
URL: http://ninuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0