Härlig höstmorgon.....

När hösten är så här vacker så njuter jag i fulla drag.

Luften är klar och lugn.
Solens strålar värmer både kropp och själ.

Tillbringar helgen i svärföräldrarnas stuga i Rämshyttan.
Passar på att låna när dom är bortresta....

Varit på skön promenad. Kameran fick följa.....fast bilderna blir aldrig så vackra som dom bilder som ögat ser.

Bilderna som fastnar i hjärtat är så mycket mer.... Rofullhet, tystnaden, lugnet.
Fågelkvitter blandat med vindens ljumma sus.

En kopp te är aldrig så god som när den avnjuts som nu, på trappen, med solens värmande strålar.Underbar utsikt mot den lugna spegelblanka sjön.

Får man dessutom en god chokladbit till som man fått av världens finaste vän så är det ännu bättre!

" Livet är här och nu."

Jag struntar i alla måsten och tråkiga funderingar. Jag lyssnar på kropp och själ och tankar lugn och fridfullhet.

"Jag andas, jag lever, jag finns."


Kommentarer
Postat av: Lena E

Så härligt du/ni har det :) Tanka in ro, energi, sol och lugn är något vi alla får passa på att göra sånna här härliga höstdagar <3

Skickar över ett gäng kramar till Dig och de Dina <3

Nu ska jag också bege mig ut igen, denna härliga dag.

/Lena

2011-10-01 @ 13:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0