Trött....

Tröttheten känns tung i min kropp.
Får ingenting gjort.
Tror jag tar min tekopp med mej ut och andas in lite frisk luft och med den kanske jag fångar en gnutta energi.

Ute blåser ganska friska höstvindar.
Löven faller till marken men en del håller sig trofast kvar. Dom vill liksom inte släppa taget,
släppa taget om livet...

Visar på kämparglöd och kraft.

Man kan om man vill, gäller bara att hitta den där kraften.

Fast ibland kan man behöva släppa taget om än bara för en stund.

Livet kommer tillbaka!

För att kunna vara stark måste man få vara svag ibland.

Efter vintern kommer våren igen och löven kommer återigen tillbaka. De kommer växa och lysa med sin kraft.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0