En ny dag.....

Vaknar återigen med huvudvärk, migränvarning.
Kröp ner under täcket ett tag till, tog ett par migräntabletter.

Tagit en lugn morgon, kröp ner i soffan  tittade på TV.
Känslosamt program.
Några tårar fälldes. Jag gråter för ingenting.

Känner mej lite down...försöker fånga all energi som ges.

Tog med mej min tekopp, blåbärskräm och macka ut.
Andas in den friska luften.
Solens varma strålar blandas med den kyliga höstluften.

Jag andas, jag lever jag finns!

 
                            
          Grip
          den flyende dagen
          så att den inte
          flyger sin kos!
          Din tid kommer inte
          ...
den är här och nu.

Sänder en varm tanke till vänner som har det jobbigt nu.
Kom ihåg att dom man älskar finns för alltid med en i sitt hjärta.
Minns med glädje och lycka att ni funnits för varandra.
Nån gång möts man nog igen.....

Var inte rädd, jag går bredvid dig.
Kom ta min hand, jag håller i dig.
Här i min famn, kan du våga tro.
Sänk dina murar, jag ger dig ro.

För att jag älskar dig, så som du är.
Och jag vill ge dig allting jag har.
Och låt mig få bära dig, när du är svag.
För du betyder allting för mig.
Var inte rädd, Jag går bredvid dig.

 



JAG FINNS HÄR, ALLTID!


Nu väntar en ny dag på jobbet. Åker dit med blandade känslor.....
Det ordnar sig nog.....till det bästa.

Ibland är det bra med förändringar, fast man inte tror det.

Var rädd om dej! Andas, finns! Idag är nuet!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hoppas allt känns lite bättre, och att du sluppit migränen -Inget kul!!

Hade vanlig huvudvärk igår av förkylning och var på bröllop tyckte det räckte. Kram

2011-09-18 @ 13:38:46
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: christina

Hoppas du känner dig bättre. Du har tur med en massa människor runt dig som älskar dig.

Jag har tyvärr inte det, men försöker hämta krasft från andra saker.

2011-09-18 @ 19:14:26
Postat av: Helene

Tack för dom fina orden...

Va rädd om dig.

Kram Helene.

2011-09-20 @ 10:21:37
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/
Postat av: Helene

Kramar till dig / Helene.

2011-09-22 @ 09:26:19
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0