grått

Känner mej som en gammal kärring i kroppen...
Nackspärr, omt i ryggen o svanskoten , o till råga på allt vaknade jag med
stickande munsår i morse......FYYYYYY
Såklart ingen salva med mej så har fått lov att åka till apoteket o köpt salva.

Ute skiner solen på blå himmel o det är ett underbart vinterväder...... ( Drömma kan man )
Eller....NEJ...grått o trisst. Usch är trött på detta väder nu.
Ska det va vinter så ska solen skina på blå himmel, 5 grader kallt, man ska
vara ledig o njuta av vädret ute i det fria.  Inte så här grått o trisst..
Fy vad jag klagara nu..SKÄRPNING!!!
Varför kan man inte vara nöjd över sitt liv o njuta av dagen som den är?!?
Ta vara på dagen, man vet aldrig vad som händer....
Jag är tacksam för livet och att jag får leva på denna jord
med min underbara familj och mina underbara
vänner....
ändå klagar man?!
 Men just nu känns inte livet på topp, vet inte varför. Känner mej allmänt trött bara..
Saknar Richard som är borta, men han behövde nog en vecka med bara vila, lugn o ro.
Ibland är det bra med att sakna och längta..

Sovit hos mamma i natt eftersom jag jobbade sent i går. Skjutsade Maja
till skolan i morse.
Vaknade i morse till ett stort dukat frukostbord. Te, goda mackor, massvis med pålägg,
yoghurt. Rena hotellet! Tack , underbara mamma..
Inte nog med att de passar Maja o Daisy, de passar upp på mej oxå..

I går fick jag kreativ insikts nya katalog.
Den är underbar att bläddra i . Så mycket trevliga ting som man vill köpa o unna sig
Ska nog skicka efter en kudde o halsband. Så finns det massvis med fina böcker o kort med trevliga peppande ord.
Gå in på  www.kreativinsikt.se  och bli inspirerad.

Nu ska jag göra litte nytta på jobbet.

"Att kunna känna tacksamhet är en av livets största gåvor"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0