måndag igen...

Jaha,,,så var det måndag igen. Dagarna rullar på...
Bra att tiden går snabbt så våren snart är på väg....Längtar efter SOL o VÄRME!!!!
Efter våren kommer ju sommaren som är min favvo årstid.
Sommar, sol o värme, blå himmel o sköna bad. Äta frukost på bryggan, ta ett kvällsdopp...
ÅHHHH vad jag längtar. Man glömmer ju att sommaren ofta är regn, kallt o MYGG...men det tänker
jag inte på nu. Denna sommar kommer bli  toppen känner jag.
Första sommaren med Daisy också. Ska bli spännande att se vad hon tycker om vatten o bad...
Spike ÄLSKADE ju vatten o simma var de bästa han visste.
Kära Spike , vi saknar dej!

Helgen har varit lugn. Jobbade i lördags på ICA. Richard o Basse drog till Idre så vi
hade en tjejkväll hemma, bara jag, Maja o Alex. Vi käkade pizza o tog det lugnt framför tvn.
Fast först var vi förbi Katta o sa hej.
Pojkarna var hundvakt när vi drog till ICA med katta.Vi shoppade jeans till Maja, jag fick gräva djpt i plånboken,,,, de kostade 24,50...

I går var vi en sväng till backen. Blev inte många åk för jag har så förbenat ont i nacken.
Men,,,,,vi var iallafall ute ett tag i friska luften. Alex var med o passade Daisy. TACKAR!!!
Det är så kul när hon vill följa.

Nu väntar Daisy på att få gå ut.
Inget skönt väder idag,,,,,men det är bara att klä på sej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0