Ko...lugn

Greys Anatomy.....
                               

Denna härliga serie har startat igen och man sitter klistrada framför TVn....kanal 5 21.00

Vad har jag annars gjort denna lediga dag??
Kröp väl ner i sängen i morse igen efter jag lämnat av Maja vid bussen.
Somnade om och sov med Daisy brevid mig tills klockan var nästan 10...
Sååååå skönt!!!

Tagit en skön  lång promenad i den kyliga höst luften.

Plockat ur husvagnen eftersom Richard ska köra bort den i helgen.
Den ska nu köras in för vinterförvaring...

Lagat en god köttgryta med morötter, paprika o purjolök.
Köttet har fått småputtrat under dagen så det blev riktigt mört o gott.

När maja kom hem så tog vi en tur till Anna för en ridtur på hennes söta Ozzy.
Alex kom hem o följde oxå med.



   

Annas söta kossor tittade nyfiket på oss.....



Vackra djur!!! Så rofullt, så lugnt, så sommrigt....
Jag vill behålla sommarkänslan så länge det bara går.
Kor, det är svensk sommar det......





                           Kodikt av Ulf Stark
 
                Tänk att lunka tungt omkring
                 och tänka på just ingenting

               Se moln som vandrar ingenstans
               och svänga sävligt på sin svans

               Inget spring och inget fläng
               men utsikt mot en sommaräng

                Varför blev jag ej månntro
                en vanlig enkel sommarko"





Här hittade jag min               http://egoinasriktigamamma.blogg.se     
härliga "korkek"....                      (du indrade ju hur den såg ut....)

Där ska jag sitta o titta på molnen,,,,
Jag ska sitta och lyssna på tystnaden,
ingen tid att passa, ingen stress, inga måsten.
Jag ska bara vara......

Välkomen att sitta där med mej och njuta av tystnaden och lugnet.
En varm kopp te skulle sitta fint...
För värme behövs nu när hösten är här med kylan som tränger sig på....




vÄRME..nu ska jag gå o värma mej under täcket...
På med tofflorna och sova gott.

Hoppas drömmarna för mej bort till sol, värme och lugn och frid.

Kärlek till er alla....sov gott!


( Ska först kika klart på Idol,,,VEM går vidare? Jag tror på Erik.....)







 







Kommentarer
Postat av: Gun

Ja man skulle vara en sommarko.

Jag kollar också alltid på idol och Grey´s.

2009-09-30 @ 23:09:58
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0