Fint....

Blev ett vackert men sorgsamt avslut idag.
Mina 3 systerdöttrar sjöng så ofattbart vackert så tom prästen grät.
Så starkt och kärleksfullt av dom att sjunga för sin morfar. Tack frän djupet av mitt hjärta!

Kände pappas närvaro och nånstans under begravningen spreds ett lugn i min kropp. Men oj vad jag grät.
Tårar behöver komma ut för att hjälpa sorgen att bli lättare.

Pappa kommer alltid vara med oss, det vet jag!

Tack pappa för att du alltid funnits!
Jag hoppas du vet och känner hur älskad du var av alla och hur mycket du betydde för oss.
Du finns för alltid med mej i mitt hjärta! "Själar säger aldrig farväl!"




Kommentarer
Postat av: iamiamaria

Vad fint skrivet älskade vän! Är med dig i hjärtat. Kramar

2011-12-16 @ 09:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0