Onsdag

Ännu en dag på sportfältet och Dalecarliacup (fotbollscup) är nu till ända. Varit där hela dagen, tittat på glada fotbolls barn och ungdomar. Maja har spelat 3 matcher. Nu är hon ganska så trött, sover nog snart gott..... ( jag somnar nog oxå snart gott.) Varit och skaffat fodral till MIN nya iPod.Blev ett svart som man liksom viker upp som en bok.. Verkar som det funkar bra. Man vill ju skydda den lilla dyrgripen. Har laddat in en bok på den, verkar funka hur lätt o bra som helst. Får väl se när jag orkar läsa. 100 åringen som klev ut genom fönstret, har ni läst den? Nej, nu tror jag att sängen väntar på mej. Tidig morgon i morgon oxå...samling 7,45 igen. Ingen sovmorgon här inte på ledig dag..... Hoppas solen värmer gott i morgon och att kalla vindar håller sej borta! Natti, natti!

Kommentarer
Postat av: marie

Ipad heter det

2011-07-14 @ 16:04:36
URL: http://mariekjerulf.blogg.se/
Postat av: Helene

Nej den boken har jag inte läst !!

Här har det blåst halv storm idag = /

Trist när man är ledig.

Men på måndag börjar min semester, hoppas på SOL då.

Kram Helene.

2011-07-14 @ 17:47:45
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0