Skön dag.....

Sitter på altanen, dricker ett glas vitt och bara njuter av stillheten och lugnet.
Haft en skön dag idag. Ledig från jobbet.
Träffat en kär vän, promenerat i underbar omivning. Rofullt och vackert så
jag blev nästan religös på kuppen.....

´

Rofullhet, vackert.



Blev bjuden på underbart god mat, god sallad och färskt bröd, efter det jordgubbar
och glass .
(som jag tyvär fick slänga i mig för att hinna i tid till Majas skola för att hämta henne..)

Tiden går alltid för fort när man har trevligt!

    

              



Jag känner glädje över att få ha goa vänner omkring mej.
Jag känner glädje över allt vackert som jag får uppleva.
Jag känner glädje över min underbara familj .

Jag känner glädje över livet.

Tack för att jag får finnas.

Tack för att ni finns!

 

 


Kommentarer
Postat av: Gunsan

Tack kompis för en härlig dag!Med många härliga och tokiga skratt.Sånt förlänger livet.Hoppas att det blir någon sådan dag snart igen.

2011-05-20 @ 21:46:55
Postat av: Anonym

Tack för att du finns. Utan dig hade de här månaderna varit mycket jobbigare. En riktigt stor kram

2011-05-20 @ 21:50:09
Postat av: iamiamaria

Tack för att du finns fantastiska vän. Kramen

2011-05-20 @ 22:55:23
Postat av: Helene

Och tack för att jag har hittat dig som en bloggvän = ))

Man ska vara glad över allt man har i livet...

Varje dag !!

Ha en fortsatt underbar helg.

Kram Helene.

2011-05-21 @ 22:30:45
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0