Onsdag,, brrrr,,,

Jag säger då bara att vi hade verkligen tur med vädret i går!!!
Idag är det regnigt, grått och kallt igen.....
Tänkte bjuda på några mer bilder från gårdagen..


Så härligt med dessa tjejer som verkligen tycker om varandra!
Nu är det showskola som gäller och nästa vecka fotbolls skola tillsammans..

       


Efter avslutningen i går så var vi på Thai resturangen vid Kupolen och åt god mat
innan jag åkte till jobbet.
Alexandra var snäll och var med maja. De åkte till Mellsta och spelade minigolf och åt glass.
Så kul när hon tar hand om maja. de trivs verkligen bra tillsammans och Maja blir så glad när
Alexandra vill vara med henne. Hon saknar sin storasyrra..

         
                                                                                       Bullfika i klassrummet
                                                                                       efter kyrkan.

Tack, Alex för att du varit med maja idag oxå..Idag tog de en tur till leksand för att hälsa på
Josefins bebis... maja så glad och nöjd över det.
                                     

                                   

          

Detta hjärt-moln såg maja på himlen i går.......fint,va! KÄRLEK!!!!
Vi hittar ofta hjärtformade föremål i naturen.......
 


 I dag har jag Jobbat 6.45-15. Just nu är jag så trött så ögonen går i kors..
Sovit som en kratta i natt....

Börjar nu kännas som jag börjar komma in i jobbet. Det är mycket man
ska lära sig och ha koll på. det värsta av allt är ju att hitta...Ni som känner mig vet ju att jag
har en del problem med att hitta....
Men, det är bara att memorera och anteckna massvis. Har ingen gått vilse i
kulvertern förut så kommer väl jag att bli den första...(eller vad tror ni?!?)
Det brukar kunna bli en del extra varv på avdelningen oxå innan jag kommer rätt.....

Nu ska nog jag ocjhMaja åka till fotbollsplanen en sväng o kolla på
fotbollslekisarna och få lite frisk luft.
I kväll blir det spikmattan och en tidig kväll. Jag tycker faktiskt att spikmnattan ger mej
en skön stunds avslappning. rekomenderar den varmt. 
                                    
Perfekt oxå när man har huvudvärk. Då lägger jag den under huvudet/nacken.

Gör nog en bloggrunda senare..Nu måste jag mysa lite med maja.....
Sköt om er och var rädd om varandra.
Börja och avsluta dagen med ett leende...

                                             

Kommentarer
Postat av: britten...

åså underbara bilder du visar ...jag blir nostalgisk och nästan lite rörd......och minns...

2009-06-10 @ 20:16:51
URL: http://pyrobritt.blogg.se/
Postat av: Merja

Härliga bilder.

Visst är det kallt, brrrr säger jag med.

Ni hade i alla fall tur med avslutningen att det var fint väder.

Kollade SMHI:s sida idag och enligt de så ska vädret bli kallt och regnigt hela veckan så också på Lördag :(



kram

2009-06-10 @ 20:24:08
URL: http://wwwnettynu.blogg.se/
Postat av: ylva

hej! jag har "skolkat" något vansinnigt från datorn den senaste tiden, men nu har jag läst ikapp lite :). vad mycket härliga bilder! och fin text såklart ;). vi brukar också leta/hitta hjärtformade saker. har varit sååå nyfiken på en sådan där spikmatta, men har mest hört om hur hemskt ont det gör att lägga sig på den lol. fast nu blir jag sugen på att prova igen :).



och tack för att du lämnar snälla små ord efter dig ;). det uppskattas :).



kram kram,

2009-06-10 @ 22:42:58
URL: http://hjerteting.blogspot.com
Postat av: Birgitta

Åh vilka mysiga bilder du tagit. Mycket fina kort på dig och familjen. Vilken tur ni hade med vädret... Du är verkligen en livsnjutare, precis som jag har blivit på senare tid :-) Ha en underbar kväll, så ses vi säkert i drömmarnas land. Kramiz mig

2009-06-10 @ 22:57:53
URL: http://birgittagh.blogg.se/
Postat av: Elin

åh en spikmatta, sån är väldigt bra!

kram

2009-06-11 @ 07:06:53
URL: http://gladje.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hejsvejs :)



Verkar som en toppendag igår! Jättefina kort!



Hoppas du får en bra Torsdag, här jobbar jag, men det gör inget för det regnar ute..



Kramis

2009-06-11 @ 08:02:07
URL: http://anderspernilla.blogg.se/
Postat av: Inger Maryissa

Underbara bilden från gårdagen och toppen att ni fick härligt väder.

Och kan tänka mig att ni hade en fin dag.

Ha en fin fortsatt dag.

Kram

2009-06-11 @ 14:55:13
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: messan

Hej Hopp!

Vilka söta tjejer! Vi hade avslutning idag, lyckat inte en droppe regn:)

Har en spikmatta här hemma men har inte testat den än...kanske ska göra det ikväll!

Det där molnet älskar jag! Det ser verkligen ut som ett hjärta<3

kram

2009-06-11 @ 18:01:38
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Maja

det var så könt att sluta skolan!!OBS! det var så könt att liga på spik mattan !!

2009-06-13 @ 18:27:25
Postat av: margit

Härliga bilder du har i Bloggen. Ser också att du är en "Spikmatteanvändare".. det verkar vara mycket populärt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0