Måndag...

Att vakna en morgon utan huvudvärk (äntligen!) är helt underbart.

Att sedan hinna slänga färg i håret o ta en tur till frissan för klippning innan jobbet börjar gör inte dagen sämre.

Bjuder på bild från en underbar lördag som tillbringades med härliga arbetskamrater när vi firade en underbar kollega som fyllde 50 år ung.

(Tyvärr med huvudvärk..)

En heldag/ kväll med mycket skratt.
God lunch,dryck, trevlig utflykt , spex, skratt, stoj , italiensk buffé som avslut på kvällen.

Vilken lycka att ha sådana människor runt omkring sig!

 


Kommentarer
Postat av: Helene

Va mysigt !!

Jag har kvar dom korn blå leggingarna !!

Ge mig din mejladress så skickar jag mitt konto-nummer !!

40+24 i frakt...

Ha en fin dag.

Kram Helene.

2012-04-02 @ 11:45:33
URL: http://helenesdagbok.blogg.se/
Postat av: Ama de casa

Lät som en perfekt dag! (minus huvudvärken, då...)

:-)

2012-04-02 @ 12:10:45
URL: http://amacasa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0