Ombytt.....

Ombytta roller..... Nu när jag äntligen är ledig så jobbar Richard.
Maja har iallafall påsklov, så vi tar det lugnt tillsammans.

Är fortfarande i stugan men ska packa oss hem idag.
I morgon väntar Västerås och Irsta cupen i handboll. Tjejerna ska bo i en skola och ha skoj tillsammans med laget.
Vi är några föräldrar som bokat hotell och passar på att ta en liten "minisemester".

Sitter just nu ute och hör fåglarna kvittrar. Solen tittar fram då och då...
Har gått en skön promenad med Maja o Daisy. Njuter av den friska luften.

Måste in till stan för att handla madrass i lite grejor till Maja.

Jag skulle hellre sitta kvar här under min kork ek och lyssna på fåglarna....och njuta av stillheten.







Kommentarer
Postat av: RackarTuss

Njut av de dagar du har haft och den kommande minisemestern :D

2012-04-12 @ 13:44:39
Postat av: messan

Vad härligt med en minisemester...det berikar livet och själen med såna.

Jag kan tänka mig att du gärna fortsatt med mysandet i er stuga. Jag myser inne och ute...ibland sol och ibland regn.

Kramar till dig

2012-04-12 @ 14:32:09
URL: http://www.jagochminms.blogspot.com
Postat av: Ama de casa

Låter som du har det bra där ute i alla fall :-)

2012-04-12 @ 18:41:31
URL: http://amacasa.wordpress.com/
Postat av: Gun

Smart att passa på att ta en minisemester när barnen spelar.

2012-04-12 @ 22:25:04
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0