Torsdag....


Dagarna rinner iväg....
Min energi är fortfarande på rymmen.
Blir skönt med en veckas semester.
Vila och återhämtning i Spanien är kanske det som behövs.
På måndag drar vi till sangrialand.

Igår när Maja tränade fotboll gick jag en skön promenad med Maria. Vi träffs alldeles för sällan.
Skön promenad och prat med go vän gör gott för själen.

Gamla kyrkogården fick ett besök.
En plats jag gillar. Rofullt att vandra där.
Men Daisy ville snabbt därifrån.... Undrar vilka själar hon kände?

Träden som står där är så kraftfulla.
Fyllda med spännande energi.
Ståtliga sträcker dom upp sina kala grenar mot skyn.
Fyllda med ro och frid.
Fyllda med kraft.

När man lämnar platsen så är det med en speciell känsla i kropp och själ.
En känsla av frid.

" Fånga stunden."


Kommentarer
Postat av: Anette Bagger

Jag är också en trädälskare. Idag ska jag ut till havet och vandra mellan de stora gamla furorna. Det kommer att ge mig kraft för veckan. Jag gillar också gamla kyrkogårdar. :)) Undra om det är vanligt.

2012-05-06 @ 11:23:15
URL: http://bagger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0