Blå himmel...


Jag älskar blå himmel!
Det spelar ingen roll om det är -15¤ eller +20....
Blå himmel är alltid lika vackert!

När man vaknar och tittar ut genom fönstret och möts av blå,
härlig himmel så blir man genast mycket piggare och gladare.

Idag vaknade jag med huvudvärk...alltid lika jobbigt. Hoppas verkligen
att den släpper!

Har nu varit på promenad i det vackra vädret med Maria o hundarna.
Så skönt att ta en morgon promenad och hundarna får verkligen
springa av sig. Dom är så duktiga våra 4-benta älsklingar!!



Idag hoppade vi över te drickandet,,,tyvär ingen tid för det för någon av oss.
Marias Frasse är en underbart fin PUMI.



Våran ögonsten Daisy,,,,goaste hunden i världen.
(om än lite skitig just nu,,,,,,)  Herregud vad skitiga hundarna blir ute nu.

Nu ska jag sätta fart. Måste fixa till mej, ska sedan skjutsa Basse till skolan.
Eftersom jag är en sååå snäll mamma så låter jag honom sussa gott
och får skjuts till skolan när han har sovmorgon. Börjar 11.10.
lite trisst att behöva åka bussen  kl 7 eller med richard 7.30..

Avslutar med en härlig bild på syskon kärlek.
Kärlek är väl att sitta med syrran och "grilla " marshmalows över ett stearin ljus....
Detta var var vad mina tjejer iallafall gjorde igår....

Maja är så glad när Alex är hemma, hon saknar sin syster när hon inte är här.





Att njuta av livet kan vara så enkelt som att grilla marshmalows över ett
stearinljus.....

Ta vara på alla små tillfällen här i världen, man behöver inte krångla till det.

JAG ÄR GLAD OCH STOLT!!










Kommentarer
Postat av: Malin

Vilket härligt, kärleksfullt och positivt inlägg, sånt här behöver vi alla!! Jag jobbar som US i hemtjänsten, eller hemsjukvården som de nu säger, då de tagit bort städ, tvätt, handling osv från våra uppgifter... kramiz M

2009-04-23 @ 10:30:25
URL: http://tidsoptimistens.blogg
Postat av: jazzy

Helt rätt =)

2009-04-23 @ 15:43:56
URL: http://jazzybelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0