en bra dag...

Vi har haft en toppen dag .
Åkt skidor i backen hela dagen, så nu ligger jag här
i soffan o grymtar...'
Har sån värk i låret så jag tror jag smäller av!!!!
Måste ha fått en sträckning eller nåt....
Eller är det åldern man ska skylla på?!? Hänger inte
kroppen med, tro?



Solen har kikat fram men det har blåst en hel del.
I backen innan vi åkte hem så tog jag en Gluhwein,  
ett måste när man är i fjällen.


Nu är man så där skönt trött som man blir när man
varit ute i friska luften.
Vi har ätit gott, klyftpotatis o morötts stavar i ugn och
fläskfile.
Lite annat gott har oxå slunkit ner..



Sedan blev det bastu innan TV soffan intogs (halvsovande).
 

Richard har dessvärre inte varit pigg idag. Krångel med  
illamående o magont. Men nu verkar det blivit bättre.

Han får ta igen skidåkandet i morgon.

Nu ska jag hoppa i säng , dra täcket över mej och förtränga
värken i benet.
I morgon ska jag vakna upp pigg som en mört , skutta ur sängen
och ta mej ut i solen igen.

Må så gott!!!! Fånga dagen!

Kommentarer
Postat av: Annica

Låter som en riktig härlig dag så här på vårkanten. Åka skidor i vårsolen. Hoppas benet repar sig, så du kan åka lite till.



Kramizar

2009-04-18 @ 12:29:40
URL: http://kronholm.zoomin.se
Postat av: sara

Hej! vilken tur att SOLEN kom fram!! Nu kanner du inte av benet langre sa ut i backen a NJUT!!

2009-04-19 @ 05:14:24
URL: http://sarauggelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0