Ny dag....



Idag ska vi på utvecklings samtal med Maja. Det brukar var skoj!  Hon ska få visa
mig sin larv också som de fått i skolan..
Alla barn i klassen har fått varsin larv som de ska sköta om och följa på deras
färd till att bli en vacker fjäril. Sedan ska de släppa ut dem på nåt bra ställe.
Spännande värre....

Innan jag ska åka har jag en hel del att göra...
Fixa tvätt, dammsuga, lägga in räkningar, handla och långprommis med daisy....

Och HÄR sitter jag, smart,va!!
Men...allt det andra är ju så tråkigt, har ingen lust.

Fast jag vet ju hur jag funkar,,,bara jag kommer igång så går allt med flygande fart!

Eftersom jag inte är nån inredningsbloggare, och aldrig kommer bli så tänkte
jag dela med mig av hur det just nu ser ut hos oss...(och alldeles för ofta..)

Titta och njut..... (SUCK::!!)





Vår vackara hall som skulle vara tom med kläder...Vi har gjort i ordning stora klädkammaren
för att slippa just detta..



Min favorit syssla, tvätten....



Tidnings insammling + en trasig rygga...


 Fin köks bänk....


Ja, bilderna talar väl för sig själv...

Nån gång KANSKE det kommer "efter "bilder..

Nu måste jag sätta fart om det ska hinna bli nåt gjort.

Må så gott där ute alla och gör som jag: Ut i den friska luften, njut av livet !












 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vi skyller på barnen... ELLER HUR!?!

Du är inte ensam iaf, det är lika här. Suck

2009-04-29 @ 08:51:21
Postat av: Kattis

Hihihi, japp, vi skyller på barnen.

Men så är det här, man städar och så kommer nån och bara ställer ner nåt, där det inte ska vara.

Men jag ser att ni har jättefint.

Här har vi nyligen fått göra om lite då dottern har flyttat ner i källaren. Så det står en tv framme, saker står där de inte aka stå osv.

Kladdkaakn vi gör, gör vi först på spisen sen ugnen.

Kanonlätt, det med.

KRAMSIAR

2009-04-29 @ 09:33:06
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: ciara

En stor anledning till din trötthet kan vara brist på B-vitaminer,C-vitamin,Zink,järn och Magnesium är oxå bra.

Alla sorters groddar,solros/linfrön.Råris,vindruvor,persikor och gröna grönsaker.Bär.

Min smootie är braL Tar frysta hallon(bra för enrgi och förbränning)och Blåbär (Håller kolesterolen nere) banan,A-fil. Häller i lite korngräs och kryddorna ingefära,gurkmeja,kanel o koriander samt ngr droppar olivolja och mixa det sedan.Fullt av energi och utrensningsgrejor detL

Gott är det oxå!

Boken är både billig,lättläst med mkt färg och bilder.

Står allt från bra kost för hy,ögon,gasig mage,sexlust,trötthet.anti eksem.Står vad man kan ha för brister beroende på hur avföringen ser ut m.m.

Gillian Mc Keith heter författaren

2009-04-29 @ 11:32:53
URL: http://vofflans.blogg.se/
Postat av: sara

Ohhh vad skönt att det inte bara är mitt hem som ser ut så där...

Men det finns ju så mycket roligare att göra, eller hur!!

Nu ska jag iallfall ta en lång skön runda med hunden i det härliga vädert. Städa kan man ju göra när det regnar.

Tyvärr är det så att det inte har regnat sen i påskas här i Skåne...hihi

Hoppas ni får en härlig fortsättning på dagen, kram

2009-04-29 @ 12:15:31
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/
Postat av: Anki Enbom

Skönt att se att det ser ut som hos mig ungefär :)

Men jag brukar alltid tänka att om man har stökigt och lite rörigt så är det ett bevis på att man har roligare saker för sig fniss

kram

2009-04-29 @ 14:05:16
URL: http://ankiskatter.blogg.se/
Postat av: sara

Jag skyller oxa pa "barn" dvs hundarna!

Stadar hela tiden!! Dom har ju sa kul att jag har inte hjarta att stoppa dom =D Kram

2009-04-29 @ 15:44:08
URL: http://sarauggelberg.blogg.se/
Postat av: Pialotta

Tack så mycket för dina fina ord hos mig:-)

Vi har det verkligen lite somrigt redan här i Skåne. Nästan för tidigt allt kommer så fort nu och jag hörde på radion idag en intervju om att någon sett både liljenkonvaljer och vitsippor i en och samma skog .. lite märkligt för liljenkonvaljerna brukar komma en månad efter de där vita.



Jag tycker dina bilder talar om att du är helt normal. De där inredningsbloggarna som visar på hem av en helt annan pristanda nobbar jag..:-(

Dina hästbilder med tjejerna är så fina .. jag har själv ett barnbarn som ridit sedan hon var bara liten, liten. Nu är hon 15 och rider o tävlar som bara den .. fin sport som kostat en slant, men så bra för tjejerna:-)

Ha de gott själv och välkommen tillbaka/Pialotta

2009-04-29 @ 22:45:20
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Maria Johansson

Åh så underbart att se, att fler har det sådär som bara Jag tror att Vi har!

Kramkram

2009-04-30 @ 08:47:48
URL: http://iiamia.blogspot.com/
Postat av: carola

hahahha..så härligt att du bjuder på dig själv så..

Att få se ett "riktigt" hem..stört skönt..

2009-04-30 @ 23:25:19
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0