Påsk present

Måste bara visa vilken fin påskpresent jag fått av Maja.
Hon vet minsann vad en mamma önskar och behöver......

Herreminsan..hon är 8 år( snart 9..) och fixar så här fint alldeles på egen hand.
Så underbart fint att man blir alldeles tårögd....
hennes omtanke värmer så gott i mitt hjärta.
Massera kan hon oxå,,,
   

På måndag ska jag utnyttja denna present..


 Man  har ätit alldeles för mycket godis denna påsk....men det är ju sååå gott, eller hur?!?
Undrar hur många kilo godis som säljs till påsk?


Snart är det ledighet som gäller,,ska bli så skönt.
På onsdag drar vi till Idre för några sköna dagars avkoppling.
Hoppas verkligen på att vi får fint väder!
Men med min vanliga otur så är det väl trisst väder bara för att man är ledig.
När man jobbar så lyser solen o det är varmt o gott. Så fort man är ledig så lyser
solen med sin frånvaro..
Jaja, vädret kan man inte göra något åt..men håll med om att nog känns allt
så mycket trevligare o skönare när solen tittar fram!

För övrigt har vi haft en skön kväll.

        
 
Efter ICA jobbet så blev det grillning hos Maria o Kent. Gott , gotti gott gott!!  
Grillat är ju helt underbart gott, helst så här i början av grill säsongen.
Maja inte pigg så vi åkte hem till 20.00, bäddade ner oss i soffan o tittade på
Robinson.

Nu ska jag hoppa i säng, först värma vetekudden så jag kan linda den runt mina fötter.
Mina fötter är som isbitar jämt när jag  går o lägger mej. Antingen måste jag ha sockor eller
varm vetekudde för att kunna somna.
Har kommit på att vetekudden är helt perfekt,,,,varm o skön och lätt att kicka undan när man inte
vill ha den mer.
Vilken fryslort man är, va!

Har faktiskt funderat på om jag ska skicka efter ett par tofflor som man ska värma i micron, fungerar
precis som vetekuddar. Jag tror de skulle passa mej utmärkt!
Tänk att slippa iskalla fötter.




Just, ja..sängen var det ja......Natti natti!!

Kommentarer
Postat av: alex

jag vill oxå ha ett påskägg med godis!!!

2009-04-12 @ 09:38:30
URL: http://alexandraisabellakjerulf.blogg.se/
Postat av: MINI

Ja, påskharen har nog gömt ett åt dej med hemma!!!

Bara att komma hem o leta...

2009-04-12 @ 15:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0