som vanligt.....

Om ett par timmar måste jag dra in till stan.
Ska hälsa på en vän som jag inte sett på länge före jag hämtar Maja kl14.
Hon ska få en stor varm kram av mej!!!! Ska springa in på affären o köpa
med mej nåt gott till fika oxå.

Innan jag drar måste jag fixa en del här hemma...
Hänga tvätt, ladda en ny maskin, dammsuga av, torka hallgolvet som är
alldeles lerigt .... 
(suck, man stressar ihjäl sej som vanligt innan man ska dra)

Har precis varit ute på en skön promenad med Maria o hundarna.
Skönt med frisk luft och bra att Daisy o Frasse fått springa o leka av sig!
Plockade påskris som maja får pynta med fjädrar när hon kommer hem.

Jag köpte några panseer igår som jag satt i en kruka, den ska jag nu
 ställa ut på bordet utanför dörren. Vårkänsla!!!
     
                           
   
Tuppen o hönan kommer från Thailand.....


Nu måste jag sätta fart om jag ska hinna.......

Må så gott o glöm inte att ta det lugnt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0