Vackra djur och duktiga tjejer

Nu har man kommit hem efter en dag på jobbet ...
Det var så skönt att komma ut i den friska luften och roligt
att titta på duktiga tjejer som red.
De red på ridbanan så det blev ingen lång promenad ..
Tog en liten sväng o omgivningarna och fotade lite.



Det ser ut som om många små troll trivs i den skogen..





När jag ser trä -rötter så tänker jag på en kär vän som ett tag plockade hem alla rötter o
grenar hon hittde. Hon lärde mej se det vackra i rötter.. Kram till henne!!



Hästarna har en vacker omgivning. Visst ser det rofyllt ut.



Hästar är allt bra vackra och stolta djur!!







Maja är en glad häst tjej, koncentrerad när hon rider..Rak o fin i ryggen!




Athena syns knappt bakom sin häst..



Har inte kommit upp i mina 10 000 steg,,,Men kvällspromenaden kvar med Daisy, så det borde gå.

Jag är fortfarande sååå trött,,snälla ge mej energi tips!!!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Härliga bilder :)

Var supertrött igår och då intalade jag mig själv skaffa mig positiv energi. Idag känner jag mig uppladdad.. ;-)

Ha en skön kväll!

Kram Birgitta

2009-04-28 @ 20:43:28
URL: http://birgittagh.blogg.se/
Postat av: Revolverbritta

Skönt att de red ute så du fick en tur i luften. Du kanske behöver mera ute tid? Ta dej lite micro pauser ibland. Nåt jag hörde på en föreläsning var att om man sover en stund så ska man sova 20 minuter eller mer än en och en halv timme. För att inte bli tröttare än när man la sig. Man är ju i olika faser under sömnen. Efter 20 min så kommer man ner i djupare sömn. Då är inte så kul att vakna.

Rörde jag till det nu tro?

Kram

2009-04-28 @ 21:35:24
URL: http://revolverbritta.blogg.se/
Postat av: Maria

Du behärskar kameran bra nu va? Guuud vilka fina bilder. Det är fantastiskt att det finns människor som tar med sig kameran. Jag är så dålig på det. Jag har nästan bara semesterbilder. Om någon skulle få för sig att forska i mitt liv och ta hjälp av mina foton skulle de komma fram till att jag alltid måste ha haft semester.

Ja, hur blir man pigg?? Du vet hur jag gör. Jag huttar på morgonen och hjälper inte det så huttar jag igen. Det kanske hänger på vitaminer, mineraler och andra nyttigheter. Annars tror jag på att var ute mycke i solen. Prioritera det roliga i livet. Kram

2009-04-28 @ 22:27:23
Postat av: Mita

Härliga bilder.

Vilken toppenmiljö för både hästar och människor.

Kul att du gillade min husvagn....=)



/Mita

2009-04-28 @ 23:36:11
URL: http://ullabita.blogg.se/
Postat av: sara

Harliga bilder! Ska forsoka ta med mig kameran jag med... Det ar Thailandsmasterskap i alla ridgrenar i helgen. Polo klubben iPattaya sa jag sitter dar i 3 dagar!!



Duktiga tjejer!



Kram Sara

2009-04-29 @ 05:03:34
URL: http://sarauggelberg.blogg.se/
Postat av: TT

Aha! Om du åker vidare genom Tuna-Hästberg och nerför en stor backe passerar du en sjö, Hästsveden.

I slutet mot den går det upp en väg till vänster, man ser två röda hus längs vägen.

Tredje huset upp på den vägen är min stuga!

Mina föräldrar byggde den och så ärvde brorsan och jag den.

Underbart ställe! Snart dags att börja vara där. :o)

2009-04-29 @ 08:11:44
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: ciara

Ja,rötter kan man göra mkt konstverk med inne!

Jaså!Är du lite trött och behöver energi+

Frisk luft och en balanserande och utrensande kost är aldrig fel!

Har boken: Du är vad du äter!Kan jag starkt rekomendera..Lättläst och man får verkligen Aha upplevelser..

Finns väldigt mkt kryddor som man kan ha i en morgonsmootie som rensar ut slaggprodukter.Och blir man av med dom så blir man piggare..

Ha en toppendag/Ciara

2009-04-29 @ 08:42:05
URL: http://vofflans.blogg.se/
Postat av: sara

Så många fina bilder, jag älskar att fotografera. Men är en riktig amatör inom det. Hade varit kul med en fotokurs.

2009-04-29 @ 12:17:53
URL: http://attbaravarasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0