Vårt "nya" rum...

Har ju glömt att visa bilder från vårt "NYA" rum nere i den
sk  "gillestugan"...
Synd att jag inte hade några "före" bilder, men tänk er typ
gula väggar, mörkbrunt runt fönstren, källarkänsla med ful brun
skinnsoffa o ännu fulare bord. Nåt träskåp somkändes lite
inkastat....

Eftersom vi älskar thailand och jag gillar buddism så är det lite
budda inspirerat.



Härligt med lite färg till det svarta och vita.
Grönt är min favvofärg just nu...
Visst blir man glad över den lysande gröna färgen!



Sittbänken fungerar även som en liggplats både för mej o Maja..



Härliga golvkuddar eftersom jag gärna sitter på golvet.
Den gröna mattan hittade vi på Rusta och jag älskar färgen.



Vid öppna spisen ryms Budda och rökelsekon. Jag älskar doften
av rökelse och tänder det gärna.



 Mera Budda.... dessa köpta i Thailandför några kronor..



Fönstren sitter högt upp,, Härliga tavlor köpta på Östbergs möbler.






Favorit madrass från Thailand som man fäller ut o kan ligga på o drömma
sig bort och låtsas att man är på nån strand eller härlig resturang i thailand...



( Jag behöver väl inte säga att jag saknar Kamala...)


Foton från Kamala, taget av Caroline. Passar bra på vår vägg.




"Thailand finns för alltid med mej i mitt hjärta"

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Mysig blogg, fina bilder på ert "nya" rum.

Håller med om att fånga dagen, det är viktigt för livskvalitet.

Kram Birgitta

2009-04-23 @ 15:39:53
URL: http://birgittagh.blogg.se/
Postat av: Maria Senander Eklund

åh vad fint ni fått det!

2009-04-27 @ 09:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0